20 Eylül 2016 Salı

Beyza'dan Öneriler | Kıyafet Büyültüp Küçültme

Merhaba fecir!

Bundan sonra her salı size öneriler paylaşmaya çalışacağım!
Bugün ise bir çok kişinin bana sorduğu, benim de öğrenmek için çok çabaladığım bir şeyi paylaşacağım.
Kıyafet çevirme, büyültme ve küçültme...
Eminim ki bunu bir çok kişi biliyordur, dediğim gibi ben öğrenmek için çok çabalamıştım. 
Bu yüzden sizlerle de paylaşmak istedim.

İlk olarak dollumuzun pozisyonunu sıfırlıyoruz;

Daha sonrasında ise seçtiğiniz ürünü istediğiniz şekile getiriyorsunuz, ben bu kürkü çevirip büyüttüm;

Şimdi ise, dollumu bu kısmın altına gelecek şekilde koyuyorum;

Daha sonra kürkü gardropa atar gibi sandığın üstüne bırakıyorum;

Veee bu kadar;

Umarım yararlı olmuştur. 
Düşüncelerinizi aşağıya yazmayı unutmayın.


5 yorum:

  1. Sonunda yaa.Yemin ederim ellerim kurudu aylardir bunu yazarken.sonunda ogrenebildim.Cok cok tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bana ararken bende çok çabalamıştım ve birden aklıma geldi neden böyle bir yazı yazmıyorum ki dedim. Faydalı olduysa asıl ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Harika bir yazı olmuş! Nasıl yapıldığını öğrendim sonunda :) Umarım devamı gelir^^

    YanıtlaSil
  3. Çok mutlu oldum öğrendim sonunda oley :) -Busesan

    YanıtlaSil