2 Ocak 2017 Pazartesi

Farklı Fikirler #1




Merhaba fecir!
Farklı Fikirler'i 2017'ye taşıdık. Etkinlik şöyle: Biliyorsunuz Stardoll'da birçok farklı fikir gerçekleştiriliyor. Siz gördüğünüz ve FARKLI, DEĞİŞİK olduğunu düşündüğünüz doll'ların adını bu linke YAZIYORSUNUZBizde yayınlıyoruz. Kendiniz farklı bir şey yaparsanız kendi adınızı yazın, sınır yok. 

İlk olarak doll'unu Lady Gaga'ya benzeten CaatZ. Ben bayıldım efsane olmuş! 

Arianagcover adındaki kullanıcı doll'unu hem Ariana Grande'ye benzetmiş hem de oda dekorları bir harika!

Sırada; Weissjasmin var, ben dekorunu çok beğendim gerçekten emek vererek yapmış!

Daha sonra Sunzey isimli kullanıcı var. Her odası ayrı bir mükemmelikte, bir bakın derim!

Ve son olarak Markhinos. sade bir dekor olmasına ramen ben çok sevdim!


Peki sizce en güzel fikir kimden çıkmış? 
Çekilişlerde aktif olduğunuz kadar bu yazılarda da aktif olun lütfen!
Yorum yapmayı unutmayın.



3 yorum:

  1. Prensesselcen1, lemi333 ve sewimlicemre isimli kullanicilarinda oda dekorlari guzel bakmanizi tafsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Yasemin_woww,busecem06,rebekah,brezeekelly,cutelike,silverbtlyn,lolipops ve diğer hesapları bide eternallove.da güzel

    YanıtlaSil