8 Ocak 2017 Pazar

Geri Döndüm

Herkese merhaba .
Ben Hakkı  17 yaşındayım . Stardollcufecir'de yaz döneminde yazarlık yapmıştım ve şimdi tekrar geri dönüyorum benim başlıklarım nelerdi biraz hatırlayalım :
GERÇEKLEŞEN DOLLAR :
 not: resimler hatırlatıcıdır .
KOMBİN ÖNERİLERİ : 

 STİL İNCELEMELERİ :  

rihanna 2016 kombinleri ile ilgili görsel sonucuİlgili resim
Ve daha bir çok başlık ile geri döndüm umarım iyi anlaşırız.
Stardoll hatalarını yapılmasını istediğiniz haberleri bana ulaştırın 
Stardoll kullanıcı adım : Reynamuji
 HERKESE İYİ OYUNLAR 

9 yorum:

  1. benim size bir sorum 0lucak diyelim benim bir hesabım var e posta onaylı ve yeni bir hesap açtım kendime ikincisini o hesabıma diğer hesabımla aynı e postayı girmem mümkün mü
    yani şunu soruyorum 2 hesap bir e postaya bağlı olabiliyor mu lütfen cevap verirmisiniz çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 e-postayla 10 hesap bağlanılıyor

      Sil
    2. malesef bu konu hakkında bir bilgim yok :D

      Sil
    3. Olabiliyor canım, hatta iki ayrı hesaptan da onaylayabilirsin.

      Sil
  2. Stardoll.com'da partilerden (chat) ABD katogorisini seçtim ve karşıma birden fazla oda cıktı fakat bu kişiler yabancı deyil türkler, normal bir chat odasında olmayan bir suit var. Neden türk kullanıcıların açtığı parti katogorisinde yok ve neden türk kullanıcılar normal bir hesaptan sadece onlar acabiliyor? YAZARLARA ULAŞMAYA ÇALIŞIYORUM. BLOG PARTİSİNDE NEDEN SORUN ÇIKTI ÖRENMEK İSTİYORUZ. LÜTFEN DİKKATE ALIN VE NASIL ULAŞABİLİRİM.....

    YanıtlaSil
  3. 1. fotodaki dollun kullanıcı adı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar starodll dışında olan fotoğraflar yani o stardollda bu şekilde durmuyor.

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim yanitlariniz için

    YanıtlaSil