9 Ocak 2017 Pazartesi

Röportaj #super_anna_

Röportaj #super_anna_ 



Merhaba fecir!
Yeni yılın ilk günlerinde sizler için başarıları ile adını duyuran super_anna_ ile onu yakından tanımanız için bir röportaj yapmıştık. Umarım hoşunuza gider ve başarıları bizlere ilham olur. :)

1. Öncelikle merhaba, mükemmel bir İngilizcem olmadığı için üzgünüm. Kusura bakma. :)
- Merhaba tatlım! Bende geç cevap verdiğim için üzgünüm, son günlerde gerçek hayatta çok meşgulüm ve Stardoll'a pek vakit ayıramıyorum.

2. Peki, bize biraz kendinden bahseder misin? Nelerden hoşlanırsın, gerçek adın nedir, kaç yaşındasın ve nerede yaşıyorsun?
- İsmim Anna, 18 yaşındayım ve Polonya'da yaşıyorum. Kitap okumayı, yüzmeyi ve yemek yapmayı severim. Hayvanlara aşığım, özellikle kedilere. Yani bir vejeteryanım. Biyoloji ve kimya ile ilgiliyim. Gelecekte tıp öğrencisi olmak istiyorum.

3. Bize bu kadar başarılı olmanın sırrını verebilir misin?
- Her zaman kendin ol :)

4. Starmovie, covergirl vs. Bir sürü ödülün, başarın var. Hatta, Miss Stardoll World 2016 üçüncüsü olmuştun! Bunca başarını bu kadar uzun süredir oyunda olmana mı borçlusun yoksa kısa sürede de bu kadar başarılı olunabileceğine inanıyor musun?
- Elbette! Bütün başarılarımı 1,5 yıl içinde aldım. Bu yüzden sürenin bu kadar önemi olmadığını düşünüyorum. Herkes başarılı olabilir, düşük leveli olan kullanıcılar bile.

5. Oyuna nasıl başladın?
- 10 yaşındayken oynamaya başladım ama Stardoll'u ilgi çekici bulmuyordum. En yakın arkadaşım hesabımı ayarladı, super_anna_ onun fikriydi.

6. Peki, en çok hangi mağazaları tercih ediyorsun?
- Ben sınırlı sayıda olan mağazaları tercih ediyorum LE yada Antidote gibi. Ayrıca Nelly mağazasını da beğeniyorum çünkü gerçek hayattaki favori parçalarım bu mağazadan oluyor.

Bu güzel röportaj için çok teşekkür ederim. Bildiğin gibi yeni bir yıla girdik. Okuyucularımıza vereceğin bir mesajın var mı? :)

-Tüm okuyuculara mutlu yıllar dilerim! :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder