11 Ocak 2017 Çarşamba

Royalty Mağazası | Sizin İçin Seçtiğim Ürünler Ve Kombinler.

Herkese merhaba bugün sizlere gçetiğmiz günlerde gelen royalty mağzası ile birkaç kombin önerisinde bulunacağım .
Öncelikle aldığım parçalar :

Aldığım parçalar bunlar . Fiyatları ve ürün isimleri :
Birinci manken :                                                      
1. Batik oversized jacket - 16 sd
2. Mile high waisted boots - 15 sd
İkinci manken :                                                       
1. Denim embellished coat - 22 sd
2. Silk crossover platforms - 13 sd
NOT: 2. mankende ceketin bacak kısmını tamamlamk için kullandığım kısım ceketi aldığınızda yanında geliyor.
Evet arkadaşlar benim aldığım ürünler bunlar gayet kullanışlı parçalar aldığımı düşnüyorum .
Ürünler inspired olduu için orjinal hallerini sizinle paylaşmak istedim.
Gerçek halleri :
İlk olarak mavi denim ceket ile başlayalım 
selena gomez revival tour outfits ile ilgili görsel sonucu 
ve diğer mankendeki bot 
rihanna anti outfits ile ilgili görsel sonucu
diğer ceketin gerçek halini bulamadım ama siz küçük bir tembellik gösstereceğim .
yani stardollun grafiklerini yileştirmesi gerekirken gidip aynı elbiseleri renk değiştirip önümüze koyması gerçekten içler acısı.
Neyse devam edelim gelelim benim yaptığım birkaç kombine.
 
kombinimde kullandığım parçalar yanında bulunmakta kombinimde ceket ile şortun birleri ile match
ettim botlarlar ile birazcık daha trendleştirdim ve street style bir kombin oldu .
Özellikle plastic boots ürününü seviyorum stardolla gelmiş trend parçalardan biri bence.
Diğer kombin ;
      
Bu kombin çok içime çok fazla içime sinmedi ama yinede kötü bir kombin olmadığını düşünüyorum .
Kombinde kullanılan bot rihannanın sahnede kullanmış olduğu bir bot aslında siyah vetemnts bir kot ilede kullanılabilirdi ama ben kısa mayomsu bir şort kullandım . Çanta olarkada bot ile kürkün arasındaki bir renk seçtim Dior markasının bir çantası çantada ins bir ürün . Kürk ise üstk ısmının boş olduğunu düşündüğüm için kullandım ve rengi ile de bir uyum yakaladım.
3. kombin ;

 
Bu kombinim birazcık daha office style tarzındaydı . Siyah elbise geçtiğmiiz günlerde gelen gift o meter hediyelerindendi .Elbise omuz altı bir ve mini bir elbiseydi bacaklarının çıplak kalmamsı için Balmain markalı bir çorap çizme kullandım ve düşmüş bir kot ceket ile kombini daha fazla sıradanlaştırdım çünkü diğer türlü çok şıktı .Neyse gözlüğü gözünde kullanmak yerineeline koydum ve siyah çanta kullanarak ile çanta ve gözlüğü patlatmak istedim.
4. Kombin;
   
Kombinimde siyah birazcık kore tarzındaki botların üst kısmındaki parlaklıkları sevmedim. Bu yüzden iki çorabı üst üste kullandım. Siyah basic markalı mini elbiseye etek ekledim üzerinede gömlek ekledim ve alt kısım ile bir birine uydurmaya çalıştım sapı beyaz olduğu için diğerk ombinimde kulalndığım çantayı kullanıp birazdaha school girl havasını vermek içinde kolej ceketi ekledim.
Kombin önerilerim şimdilik bukadar .
Kombinler hakkındaki düşüncelerinizi ve sizin nasıl kombinleyeceğinizi yorum kısmına yazmayı unutmayın .
Herkese İyi Oyunlar.


4 yorum:

  1. stardoll'un ayni kiyafetlerin renklerini degistirip magazalara getirmesi acinasi bir durum demissin, ama bilmem farkinda misin; urunun ilk hali young hollywood'a gelmisti ve oldukca pahali olmasinin yaninda limitliydi. yani herkes alamiyordu. bence tekrardan starplaza'ya gelmesi guzel olmus, ama ben de onlar yerine baska bir parca beklerdim.

    YanıtlaSil
  2. ilk kombindeki çorap nereden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski young hollywood koleksiyonlarından birindeydi baszarda bula bilirsin

      Sil