18 Haziran 2017 Pazar

Yeni Çıkan Yabancı Şarkılar | Fecir List

Herkese Merhaba!
Bugün sizlere, geçtiğimiz hafta içinde çıkan ve kısa sürede yüksek izleme sayısına ulaşan şarkıları göstereceğim.

Şarkılar rastgele sıralanmıştır. Herhangi bir özelliğine göre değil.
Şarkılara gitmek için video resimlerine tıklayınız.

 David Guetta ft. Justin Bieber
2U




8 Haziran 2017 tarihinde YouTube'a yüklenen video şu an 28 Milyondan fazla izlenme sayısına ulaşmış durumda.
Klipte Victoria's Secret meleklerini görüyoruz.

Selena Gomez
Bad Liar




14 Haziran 2017 tarihinde YouTube'ta klibi yayınlanan şarkı şu anda 21 Milyondan fazla izlenmiş durumda.
Klip 70 lerde geçiyor ve Selena Gomez'de klipte 4 farklı kişiyi canlandırıyor.

Fifty Harmony 
Down




8 Haziran 2017 Tarihinde yayınlanan klip şu anda 16 Milyon izlenmeyi aşmış durumda.

The Weeknd
Secrets




11 Haziran 2017 Tarihinde yayınlanan müzik klibi, şu anda 14 milyona yakın izlenme sayısı almış durumda.

Little Mix
Power




8 Haziran 2017 tarihinde yüklenen videnun izlenme sayısıysa şu anda 17 Milyonu aşmış durumda.

Bu hafta bu kadardı.
Bir sonraki Fecir List'te görüşmek üzere.


7 yorum:

  1. Tatile giderken dinleyeceğim şarkılara ekledim bile😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdindim :) Bende şarkıları çok beğendim dinliyorum sürekli

      Sil
  2. Berfinya15

    Bu sarkılar gercekten çok güzelller bizimle paylastığınız için teşekkür edrim .

    YanıtlaSil
  3. Ben bu aralar Dua Lipa'nın ve Imagine Dragonsun nerdeyse tüm şarkılarına taktım :)onlar dışında şarkı olarak Fetish -Attention - There For You - First Time - There's Nothing Holding Me Back - I Know What You Did Last Summer öneririm

    YanıtlaSil
  4. Bence saçma. yani şarkılar güzelde burası stardoll bloğu iyice değiştirdiniz stardoll ile ilgili yazılar yazmanız daha faydalı olur. bu tür şeyleri ayrı bi blog açıp ta yapabilirsin mesela.

    YanıtlaSil
  5. stardoll blogunda boyle bir paylaşımı fazla gereksiz buldum. kişisel bir blog değilsiniz ki böyle paylaşım yapıyorsunuz. stardoll haberlerı veren bir sitede böyle bir paylaşımı ne akla yaptınız bilemiyorum.

    YanıtlaSil