6 Temmuz 2017 Perşembe

Limited Edition ' dan neler aldım | Nasıl Kombinledim

Herkese Selamlar !
Bildiğiniz üzere cuma günü limited edition  yeni koleksiyonu mağazaya geldi .
Bende size neler aldıkalrımı ve nasıl kombinlediğimi sizlere göstereceğim.

Hadi ilk kombinim ile başlayalım ;

Bu kombinimde gri tonlarını kullanmak istedim botlar çok kolay kombinlenilen bir parça değil
kombindeki parçalrı hep renk tonlarından matchledim.



Diğer bir kombinime geçelim ;


Bu gucci ceket ilk tükenenlerdendi  ve gereçkten bu berbat koleksiyondaki en güzel üründü diye bilirim fakat çok zor kombinlendi baya uğraştım olmamış olabilir ama benim hoşuma gitti renkleri birbirine uydurdum  ve beyaz  arkaları pembe nelly  spor ayakkabıları giydim ve arkasına star desing hair dan parça koydum  ve kombinim tamamladım .


3. kombin 




Elbiseyi alıp almamkta karasız kaldım ve almaya karar verdim ve kombinleme konusunda  tonsürton gibi ama değilde farklı birşey oldu gömelek ve elbise hoşuma gitti daha sonra çorap çizmeleri ekledim elbiseye uygun olduğum çanta ile kombinimi tamamladım.




Şimdilik buakadar kombin yaptım yaptıkça paylaşmaya devam edeceğim.

Herkese İyi Oyunlar 

5 yorum:

  1. Ben beğenmedim sadece kırmızı elbiseler efsane.
    Busesan

    YanıtlaSil
  2. Leş gibi bi koleksiyondu zaten

    YanıtlaSil
  3. merhaba bir sorum olucaktı eski koleksiyon le ler neden hala starplazada satılamıyor

    YanıtlaSil
  4. türkçen koleksiyondan kat be kat daha berbat hiç laf etme ürünlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için teşekkür ediyorum türkçemden memnunum ürünleri beğenmedim yazımı beğenmiyorsan okumaya bilirsin .

      Sil