12 Temmuz 2017 Çarşamba

New SUMMER OTDD ' S | Yeni YAZ KOMBİNLERİ

 Herkese  Selamlar !!

Bugün sizlere bir kaç kombin getirdim yaz kombinleri fakat bir tanesinde kazak bulunuyor .
 hadi başlayalım ;



Bu kombinimde bir kaç trendi bir arada kullandım .
öncelikle kombinimi yaparken mavi çizgili gömleği seçtim ve altına kot şortu ekleyip bir birine uyan tonlardan bir ceket seçtim ve altına kombini biraz daha sıradışı kılmak için şefaf çizmeleri ekledim.
Şeffaf çizmenin topuklarındaki metelik renkten ilham alarak çantayı ekledim ve kombinimi tamamladım.

2. kombinim ;



BU KOMBİNİMİ GUCCİ YE ADIYORUM!!

İlk olarak kırmızı gucci bel çantamı  koydum daha sonra kazağı ekledim ve bu kombine mavi pantolon olacağından pantolonu ekledim ve beyaz nelly sneakers larıma stardesign hair den  gucci sneakers için parçalar ekledim ve boynunu boş bulduğum için taşlı chocker ı ekledim ve  kombinimi tamamladım.


diğer kombinime geçiyorum ;


bu kombinimde gri beyaz uyumunu yarattım .
ilk önce pantolon ile başladım  onu koydum daha sonra uyumlu bulduğum hırka ve kemeri ekledim daha sonra beyaz çantayı ekledim ve çanta ile üstü bağdaştırdım tabi ki ayakkabılar ile de  kombinimi tamamladım .

Kombinlerim bu kadardı bir daha ki kombin önerilerinde görüşmek üzere .

Herkese İyi Oyunlar

5 yorum:

  1. KOMBİN YAPMAYI BIRAKIN BERBAT KOMBİNLER ZATEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumuna saygı duyuyorum ve ben kombinlerimi seviyorum ve yapmaya devam edeceğim . K U D U R !!!

      Sil
    2. Genelde kötü parçalarla kombin yapmaya alışmışsınız sanırım, böyle marjinal kombinler size iki beden büyük geliyor! Bu tarz oversize, street style kombinler oldukça zor yapılıyor ve o, bunun altından kalkabiliyor. Bu bir yetenek ve sizin yaptığınıza bak! Beğenmediğini dile getirebilirsin; ancak birini iyi olduğu bir konudan soğutmaya çalışmak ne demek?! Böyle devam et, seni destekleyen bir 'biz' var. Severek takip ediliyorsun! İlham perilerin hep yanında olsun, sevgiler.

      Sil
  2. Ben en çok gri ağırlıklı kombininizi beğendim. Özenli ve zengin bir kombin gibi duruyor :)

    YanıtlaSil